Arzuna Göre Ara

EYVAH EYVAH FİLMİ

Category: By İsimsiz Takılar

Eyyvah eyvah, bu filmi de kaçırırsam eyvahlar olsun bana !!!
Oldum olası tek başıma sinemaya gitmeyi sevmem. Neyse ki bu çığlıma bir arkadaşımdan olumlu cevap geldi veee benn bu gece filmi izleyenler listesine adımı yazdırmayı başardım :))
Epeyce uzun bir aradan sonra dolu dolu, içten ve yürekten kahkahalar atarak güldüm. Hatta kendimi öyle bir kaptırmışım ki; taksiyle kaza yaptıkları sahnede yukarıda ki boyacı arabanın üstüne düşünce çığlığı bastım.
Karakol sahnesine, düğünde ki kızı boğulmaktan kurtardığı sahneye, dedesiyle yaptığı "İyi sen napıyon?" dialoğuna, kör takliti yaparak katillerden kaçtıkları bölüme, Firuzan'ın fotoğraf çekim sahnelerine, her halleriyle Ata Demirer, Demet Akbağ, Salih Kalyon'a bayıldımmm...
Bizden biri olmalarıyla, kaliteli espirileriyle, oyunculuklarıyla, komedinin abartıya kaçmadan, sadelikle de yapılabileceğini bizlere gösterdikleri için
Arzuya Göre bu film kaçmazzzzz !!!

http://www.eyyvaheyvah.com/main_tr.html
 

0 comments so far.

Something to say?